Kahkaha

Bayıldım

Cool

Kızgın

Mahcup

Öğretici

Şaşkın

Suskun

Tatlı

Üzgün

Süper

Türkiye’nin Elindeki Füzeler ve Nükleer Gücü

Ana Sayfa » Havacılık Ve Uzay » Türkiye’nin Elindeki Füzeler ve Nükleer Gücü
Türkiye’nin Elindeki Füzeler ve Nükleer Gücü

İran’ın Dörtte Biri Füzemiz var.

Adının açıklanmasını istemeyen bir yetkili Türkiye’nin elinde karadan karaya atılabilen toplam 1500 civarında füze olduğunu belirtiyor. Bu füzelerin menzili genel olarak 100 ile 200 kilometre arasında değişiyor. Ancak sadece İran’ın elindeki karadan karaya atılan füze sayısının altı bin olduğu ve kimi füzelerinin menzilinin 2000 bin kilometreye ulaştığı düşünülürse Türkiye’nin füze üretimi konusunda daha kat edeceği yol var. Fakat gene de Türkiye’nin füze teknolojisinde ilerlemeye başlamasının gelecek açısından önemli olduğu kaydediliyor.
Türkiye’nin Elindeki Füzeler

Yıldırım: Çin teknolojisi kullanılarak üretilen Yıldırım füzelerinin menzili 250 kilometreye ulaşabiliyor. 2002’de gizlilik içinde üretimine başlanan Yıldırım füzeleri bir iki yıldan beri kamuoyu önüne çıkarılıyor.

Jaguar: Gene Çin teknolojisiyle üretilen bu füzelerin menzili 150 kilometre civarında.

Toros füzeleri: 1999 yılında TSK envanterine giren daha çok çok namlulu roketatarları andıran Torosların menzili 100 kilometreye kadar çıkabiliyor.

ATACMS: ABD’den satın alma yoluyla envantere giren füzelerin menzili 165 kilometreyi buluyor.

KASIRGA: Dört lançerli çok namlulu roketatardan oluşuyor. 150 kilogram ağırlığında savaş başlığı ile 100 kilometre ötedeki hedefi vurabiliyor

Bu yazı 2008 yılında yazılmış olup henüz güncelleme yapılmamıştır.

 

 

 

 

Türkiye’nin Elindeki Füzeler ve Nükleer Gücü - Yorumlar

YORUMLARINIZI PAYLAŞIN

 

Yapılan Yorumlar

olcay05 Ağustos 2008

Hindistan bile 1000 km füze üretiyor biz ise hala 250km füzeyi yeni üretiyoruz.size bişey söyliyeimmi arkadaşlar biz geçmişin sermayesini yedik artık biz cidden hasta osmanlıyız..

Hüseyin11 Eylül 2008

Olcay Tsk'yı küçümsemeyelim lütfen…

Araştırma yapmanı tavsiye ederim. Unutmamalıyız ki Türk Hava Kuvvetleri dünyada 3. Seçildi.

Oğuz12 Eylül 2008

Tsk nın elinde gizli atom bombası ve nükleer füzeleri olmalı…

Yavuz28 Eylül 2008

Türkiye füze sahibi olursa durduramazlar bizi izin vermiyorlar ağır ağır devam edeceksin ırağı bile zor aldı Amerika ne diyorsun sen ne teklonoji var ırak vardı ama bize yaklaşamadı bile neden adamlar üreteceğiz dediler ve Amerikaya zıt düştüler ve çakı İranada saldırabilir Amerika güçlenmesini önlemek için…

mahmut30 Ekim 2008

Arkadaşlar türkiyenin askeri gucu diğer ülkere göre guçlü ama sadece askeri gucu. gunumuzde askeri güç artık aşılmış durumda. teknonoji devrindeyiz. biz ne kendi tankımızı ne kendi füzemizi nede uçağımızı yapabiliyoruz. az iranı örnek alsak kendimizi geliştiricez. yavuz arkadaşın dediği gibi amerika yaptırtmaz. irana niye saldırmadı derseniz iranın arkasında rusya ya var. ve suan iranın vurucu gucu cok caydırıcı. amerika irana saldırmayı göze alamaz. hüseyin arkadaş turk hava kuvvetleri dünyada 3.demiş ama bizim ucaklarımız cok mazi bizim pilotlarımız cok iyi sadece ırakın kuzey doğusunu herkez bombalar. adam gibi bi ülkeyi bombalayamaz bi tanesi kalmaz havada hemen indirirler.

MEHMET16 Mayıs 2009

unutmayın iş karada biter.tsk 3500 km füzeye sahip.elimde belgeler var

karamurat17 Mayıs 2009

ya bi iran kadar olamadık. türkiye en az 4000km menzilli füzelere sahip olmalıydı şimdiye kadar. yok efendim füzenin menzili 100 müş ama 150 yapılmış lak luk. bana hikaye anlatmayın! nükleer silahımızın olmaması da başlı başına bi utanç konusu zaten. hiç memnun diilim. daha büyük ve yokedici bi tsk görmek istiyorum!

muco22 Mayıs 2009

Vatanını seven bi insan olarak üzülüyorum halimize. Tsk füze üretiminde çaba göstermesi gerekli.Bizim etraftaki ülkelerden başka kimseyi vurabilecek füze gücümüz yok maalesef.Umarım ilerde biz de iran gibi,kuzey kore gibi kıtalar arası füzeye sahip oluruz.

charlie27 Mayıs 2009

Arkadaşlar siz Türkiye’nin silahı yok nükleer bombası yok, bizim ülkemiz yerinde sayıyor hiç birşey yapmıyor diyosunuz da adamlara kalsa avrupadan bile ilerde oluruz. ama iş bizde bitmiyorki. biz ne kadar çabalasak bile birileri, biz bir adım attıkça bi adım geri git diyor. DUR! diye bağırıyor. yani biz ne kadar isteyip çabalasakta birileri örneğin abd ve yandaş ülkeleriyle birlikte abd’nin çıkardığı gizli örgütler dur demeye devam edecek. biz ilk önce onları susturmayı bilelim…

ümit27 Mayıs 2009

Arkadaşlar Elin iranı bile 2000 km menzillik füzeler üretirken türkiye hala 100 250 km lik çok komik füzelere sahip.arkadaşlar bazıları iranı gerici irticacı bir devlet olarak görüyor ve gülüyor fakat o iran geçenlerde uzay çalışmaları için uzaya füze fırlattı artı nukleer kapasitesini her geçen gün arttırıyor teknolojide ilerliyor özellikle askeri teknolojide. türkiye ne yapıyor hiç düşündünüzmü?arkadaşlar artık dünyada kalabalık ordu değil caydırıcı silahlara sahip ülkeler ve orduları güçlüdür.türkiyenin artık nükleer güç sahibi bir ülke olması gerekiyor aksini söyleyen varsa o kişi birilerinin uşağı olmuştur başbakan gibi natoya güvenmekle olmuyor bu işler…

Ugur baykara27 Mayıs 2009

Devlet bana baksa iki bucuk metre capında bir görünmez ucak yapabilirim menzili 42km

Osman03 Haziran 2009

Ben olcaya hiç katılmıyorumm türkiye her zaman her yerde en iyisi olacak Türkiye gitgide güçlenmeye başlıyor.

kollama20 Haziran 2009

arkadaşlar füzelerimiz kısa menzilli o bir gerçek ama ülkeler elindeki en güçlü silahlarını açıklamazlar…bir an önce kendimiz üretime başlamalıyız .sadece füzeler değil f-16 lar vs….hepsi abd malı…adamların sanki iki veya daha fazla beyinleri var biz niye yapamıyoruz….

mehmet22 Haziran 2009

arkadaslar turkiye daha ilerilere gidecektir ama biran once nukleer calismalarina baslamasi lazim turkiye ilerde dunyanin bir numarali gucu olacaktir

hasan22 Haziran 2009

arkadaslar dıyoruzda abd engel oluyo fılan ama abd ninde myalaksı gıbıyız.biz aklımızı kullanamıyoruz.eger incirlik üstünü kapasak ve elimizdeki 93 tane nukluer bombaya el koysak herkes tıtrer.

fatih28 Haziran 2009

dünyanın en milliyetçi ülkesiyiz yeri geldimi amerikayı bile tınlamayız

fatih28 Haziran 2009

arkadaşlar söyler misiniz Türkiye 2. dünya savaşına girmedi hitlerin yanında yada giremedi ben söyliyeyim hitler süper güçtü yalnız asker sayısı fazla ama diğer devletler birleşince az kalıyordu Türkiye bu savaşa alman teklonojisiyle girseydi Türkiye rusyaya almanya ingiltere ve fransayı ele geçirirdi ve amerikaya gerek kalmazdı ama bizi savaşa sokacak devlet adamlarının hepsi öldürüldü.almanya savaşı ingiltereyi almak yerine rusyaya saldırınca kaybetti ama rusya türkiyeyle savaşsaydı almanya rahatça tm avrupayı alıcaktı ve eski topraklarımız bizde kalıcaktı ve süper güç haline gelicektik hitler savaş haritasını çizmiş ve şu ülkeler işgal bölgelerinde duruyordu avrupa rusya tunus mısır … bu liste afganistana kaadar uzanıyordu fakat içlerinde bir türkiye yoqtu alınacak topraklar içerisinde neden ? daha 1. dünya savaşından çıkalı25 yıl olmuş karşısında bitkin bir türkiye ama yinede yoqtu neden?

levoax01 Temmuz 2009

arkadaslar hepiniz konusuyonuzda.biseyi kacırıyonuz.bizim superzeka çocukları adamlar elimizden alıyor bizim hükümetlerde öyle seyrediyor.birileri şu bilimadamı gençlerin elinden tutsa bu ülke neler üretir neler
ama yok işte

hamza13 Temmuz 2009

beyler bir çoğunuz yanlış düşüncedesiniz biz ne heacker ız nede bi bokuz bu belgeler eski belgeler yeni geliştirilmiş türkiyenin nükleer silahları medyaya verilmiyor internetda nmasıl bulak deddgım gıbı heacker degılız tum belgelere ulaşamıyoruz lütfen karamsar olmayın türkiye 2015 den sonra süper güç süper devlet unvanını alacak tır … amerikan başkanının yardımcısı demişki türkiye yi kış kırtın k.k.t.c ti rum laşsın .. ordaki bakanlarda şöyle cevap vermiş türkiye artık süper devlet oldu orta doguda kışkırtamayız artık cok gec demişler bu olay 2009 da yani bu sende oldu 2015 yılında kim bilir nasıl bir devlet olcağız

Uğur19 Temmuz 2009

Arkadaşlar nükler füze üretimi sandığınız kadar zor değil yada 3 beyin gerektirecek kadar zor değil uranyu’mu biliyorsunuz ana maddesi artıkher bombanın size biraz açıklıyayım bu bir metal arkadaşlar.yüksek sıcaklığa kısa zamanda maruz kalınca gaz haline dönüşüyor.ve sıkıştırılıp yanına fisyon olayını gerçekleştirebilmek için 2-3 atomçekirdeği koyup 1top mermisiyle bile atılabilecek bir bombadır nihayetinde.türkiye mersinde nükleer santral kuruyor.ancakuranyum gazını elde etmek masraflı.ama bu santrallerin filitre bölümünde bu gazlar biriktirilipyere gömülüyor. milyar dolarlar gerektiren bir iş ve çok zahmetli.türkiye soğuk savaş döneminde abd’den aldığı üpiter füzeleri vardı araştırıp hakkında bilgi edinebilirsiniz. tsk bunları imha ettiğini açıklamıştı ancak savunmaya yönelik bu füzeler nükleer başlık taşıyabilmektedir.ve imha edilmemiştir.silahlar ordunun startejisine bağlı olarak üretilir.250 km menzilli füzelerimiz çok hızlı ve kısa mesafede durdurulması çok zordur 1 nükleer başlık oratlığı cehenneme döndürmeye yeter.karaya adım atacak her orduya anadolumuzda 1 mezar her zaman mevcuttur gönlünüz rahat olsun saygılarımla…
msn adresim esk_bozog_26@hotmail.com

muhammed20 Temmuz 2009

bence tsk’nın elinde nüklüer güç var.

Kasım20 Temmuz 2009

Beyler bildiğiniz gibi türkiye dünyanın en önemli noktası, ticari amaclı olsun ve daha bir cok sey yani dünya üzerinde bölge olarak en tehlikeli bölgedeyiz rusya, fransa ,ingiltere ,ve bir cok avrupa ülkesi türkiyeyi ele gecirmek istiyor.. yani bizim nükleer başlıklarımız gelişmemiş füzelerimiz kendi üretmediğimiz savaş ucaklarımız olmasaydı cok tan avrupa ülkeleri bizi ele gecirirdi… bu yüzden türkiye cok gelişmiştir… adamlar 2000 km füze üretiyor ama o füze radar sistemine rahatlıkca takılıyor ve havada imha ediliyor .. füzenin mesafesi degğil etkiledigi alan ve radar sistemine yaklanmamması onemlı ..türkiye dünyanın en glişmiş 10 ülkesi içindedir.

saim26 Temmuz 2009

türkiyenin elinde nukleer gücün olduğu açık. zaten biliniorda onemli olan kendimiz üretebilmek son yıllarda füze teknolojimizde hızlı ilerlemelr var aselsanın ve tübitağın bu konuda büyük projeleri var

eşqia29 Temmuz 2009

S.a beyler biz bu dünyaya hükmeden bir milletiz.Türkiye piyade olarak dünyanın en güçlü ordusudur.Ancak artık savaşlar piyadelerle değil makinalarla oluyor heralde farklındasınız.İranın binlerce km ifade edilen füzeleri var türkiyenin herbir noktasını vurabilir.ordumuz pkk ya atılan bombaları israilden alıyor.Türkiye dünyanın en iii mühendislerini yatiştiren ülke.Araştırın görürsünüz.istese tüm dünyayı vurabilecek füzeler. yapabilir.yapsak ne olacak bu füzeleri bütün NATO ülkeleriyle paylaşmak zorunda.Ordumuzun özgürce gelişebilmesi içiçn NATOnun askeri kanadından çıkması lazım.Ben bunu bilir bunu söylerim…

sırdaş24 Ağustos 2009

TÜRKİYE AVRUPA BİRLİĞİ ÜLKELERİ ARASINDA HATIRI SAYILIR BİR EKONOMİK GÜCE SAHİP.EKONOMİMİZİN TAM YARISI SAVUNMA SANAYİ VE ASKERİ ARAÇ VA GEREÇLERE AYRILIYOR. ELİMİZDEKİ GELİŞMİŞ SİLAHLARI DÜŞMANA SERGİLEMENİN BİR ANLAM İFADE ETMEDİĞİNİ YETKİLİ KİŞİLER YADA KURUMLAR ÇOK İYİ BİLİYORLAR .ONUN İÇİN AH VAH ETMENİN BİR FAYDASI YOK.TÜRKİYENİN SÜER GÜÇ OLDUĞUNU KESİN OLARAK SÖYLÜYORUM.ŞAYET YANILIYOR OLSAYDIM ŞU ANDA BOSNADAN AZERBEYCANDAN FİLİSTİNDEN BİR FARKIMIZ KALMAMIŞ OLURDU.ÇÜNKÜ BU HERİFLERİN İÇİNDE KAPANMAZ YARALAR VAR.

AsatimoSa25 Ağustos 2009

türkiye bu kadar güçsüz olsaydı simdiye yıkılmıştı… ondan ATATÜRK ün temelini attığı ülkenin savunucusu olan TSK yı KÜÇÜMSEMEYELİM!!! (lafım tsk yı güçsüz görenlere)

Mustafa Kemal24 Temmuz 2010

Türkiyeden çalışması lazım evet şu füzelere bak menzillerine bakın en fazlası 250 km , 500 km bile yok sen bu kafa ile hangi devlete kafa tutacaksın öttürür adamlar adam oturduğu yerden savaşır bize karşı.

Striker24 Temmuz 2010

Küçümsediğimiz falan yok ama;hani nerde teknolojık askeri hava gücü nerde ispatını göster saglam kaynaktan.Öyle boş boş konuşmaya benzemez.Eger bi şeyi savunuyorsan kanıtlayacaksın.Var da biz mi görmüyoruz…

Gürgen26 Temmuz 2010

Bizim Avrupa Birligine ihtiyacımız yok onların bize ihtiyacı var çünkü adamlar sömürcek yer koymadı.Bizim kaynaklarımız fazla…

Raptotr27 Temmuz 2010

100-150 km ile nereyi vurabiliriz ki ? Bide hava savunmamız yok gibi birşey önce hava savunmamımızı güçlendirmemiz lazım.

Ahmet Nuri30 Temmuz 2010

Bizden bi şey olmaz diye ileri geri yazanlar hayatında kaç tane teknik proje geliştirdi? Kesin Devlet memurudur. Üretim nasıl yapılır ne şartlarda yapılır blmeyen anca oturup el alem şunu yapmış bizde hiç bi şey yok demesini bilirler. Arkadaş adam gibi yaptığın bir proje olmadan başkasının yaptıklarını eleştirme. Bizimkilerde yapıyor geliştiriyor üretiyor. Ayrıca Nükleer olmayan füze ile kazanılan bir savaş yoktur. Önemli olan kara gücüdür. Kara harekatı olmadan zafer kazanılmaz. Nükleer füzede sadece 2. dünya savaşında iş ypmıştır. Ama yinede füze sistemleri önemli bir harp aracıdır.

koray31 Temmuz 2010

Arkadaşlar öyle böyle diyoruzda napacaz uzun menzili bizim düşmanlarımız dibimizde zaten.Füzelerimizde onlara ulaştığına göre sorun yok. ( İsrail,Yunanistan,Ermenistan )

Harun Türkdoğan03 Ağustos 2010

Tsk’nın elinde şuan çok uzun menzilli füze ve atom bombası vardır ama bunları açıklaycak kadar akılsız değiller çünkü hemen yaptırım ve ambargolar uygularlar irana olduğu gibi.Amerika kendini güçlü göstermek için bütün silahlarını açıklıyor kimse birşey diyemiyor ama biz açıklasak Abd ve Avrupa hemen yaptırım kararı alırlar.Her silah açıklanmaz ama merak etmeyin ordumuzdan kuşku etmeyin hiç bir ordu tek başına türkiye ile savaşı göze alamaz.

taşköprülü04 Ağustos 2010

Arkadaş bize atom bombaları lazım bırakın kara gücünü falan.

Ahmet06 Ağustos 2010

Yav Hindistan 3000 km lık menzılı olan füze yaptı.Biz daha 250 km.

Ekrem11 Ağustos 2010

Arkadaşlar bize öcelikle hava savunma sistemleri gerekiyor s400 gibi.Bizim hava savunmamız yok gibi bişey.Atom bombamız varmış gibilerinden . evet olması lazım ama zor . Hava kuvetlerinle övünürüz ama Yunanistanın ve İsrailin uçakları bizim uçaklardan daha modern .Hindistan Rusyayla 5 nesil savaş uçağ ortağı oldu . Biz ise 4 nesil f35 projesinde ortak olduk.F35 bize israilden sonra verilecek .

Mustafa KILIÇ12 Ağustos 2010

Hangi silahlara sahip olduğumuzu bırakın yetkili yerler bilsin. içimizde ve dışımızda bu kadar düşmanımız varken hangi silahlara sahip olduğumuzu açıklamak o kadarda doğru olmaz.unutmadan şunuda bilinki bazı ülkelerden (başta rusya) aldığımız silahlar pkk ya karşı bile kullanma yasağımız olduğunu biliyormuydunuz..aselsan çalışanları türk devletinin ve yüce Türk milletinin gururudur.

Eleştirme çalış20 Ağustos 2010

Eleştireceğinize ben ülkem için ne yaptım deyin.Tsk elindeki kapasite ile çalışıyor.Füzelerde gelişiyor , kendimize güvenelim kendimizi kötülemeyelim.Düşmana fırsat veririz.bizi birbirimize düşürerek devletimizi yıkar.Çok çalışalım ,üretelim.Atatürk ne demiş.”Türk,Öğün,Çalış,Güven”

Nickman21 Ağustos 2010

Değerli arkadaşlar,

Biz bırakalım düşmanlarımızın elinde neler var neler yok kend gücümüze bakalım… Savaşlar artık teknoloji ile desteklenmek zorunda..

En önemli unsur hava savunmasıdır… Topraklarımıza düşecek her türlü karadan karaya ya da havadan karaya füzeleri topraklarımıza düşmeden havada yakalayıp yok edecek füze sistemlerimiz YOKTUR.. Bu da şu gerçeği gösteriyor ki Türkiye herhangi bir teknolojik destekli savaşta ağır hasar görecektir. Ki bu bize doğrultulan füzelerin nükleer ya da biylojik ya da kimyasal başlık taşıdığını düşünürsek, o çok güvendiğimiz asker fazlası gücümüzün toplu olarak savaş anında imhası çok kolaydır…Bunun aksini söyleyecek br arkadaşım var ise, 2 yıl önce Türkiye’nin güneydoğusunu korumak için neden NATO patriot rampalarını emrimize verdi? O da sadece 2 rampa…

Diğer önemli husus ise çok güvendiğimiz hava kuvvetlerimize ait uçaklarda bulunan havadan havaya ve havadan karaya füzelerin menzilidir.. Arkadaşlar lütfen konulurken tartışırken matematik bilgilerinizi bir kenara bırakmayın.. Amerika, F16’ları tüm düşmanlarımıza da satıyor özellikle İSRAİL’e… Elimizde bulunan F16’lardaki fizelern menzili 80-100 km iken, karşıdaki F16’lar 200 km. menzilli füzelerle uçuyorlar.. Bu ne demektir..? Sİz daha karşıdaki F16’ları radarınızda fark edemeden, onlar bizi fark edip çoktan menzilimize girmeden önce füzeerini uçaklarımıza kilitleyip uzaklaşabiliyorlar…. Lütfen gerçeklerle konuşalım…

Diğer unsurumuz da deniz kuvvetlerimiz… Uzun menzilli füze atabilen ne denizaltımız ne de savaş gemimiz mevcut… Sadece uçaksavar ile savunma yapabilen savaş gemilerimizn uzun menzilli füzelere karşı tek br savunma mekanizması yok… Gerisini siz düşünün…

Son olarak da havanda su dövemeyi çok seven milletimize tek bir soru soracağım… Petrol kullanımında neredeyse tamamen dışa bağımlı olan ülkemiz, topyekün bir savaş kararı aldığımzda, düşmanlarımız işbirliği yaparak bize PETROL ambargou uyguladığında, uçaklarımızı, tanklarımızı, toplarımızı, gemilerimizi ve diğer hareketli unsurlarımızı ne kadar süre hareket ettirebilmeyi düşünüyoruz..??

Kandil’i yok etmek, elinde gizli silahları olan bir türkiye için, ve yukarıda sıraladığım tüm sorunlara çözüm bulmuş dehşet bir ordusu olan türkye için sadece 24 saattir… Yapamadıklarına göre, düşünmemiz ve çalışmamız gereken çok dersimiz var arkadaşlar… Az laf çok proje ve icraat yapamamız lazım…

Bilinmeyen22 Ağustos 2010

Öncelikle Türkiye 1950 rin ortasinda ikitane Arastirma amacli gibi görünen Nükler santrali Istanbula ve eskisehire kurmustur. acaba bunca sene icinde Saniyormusunuzki Türkiye Nükler Silah üretmemis olsun.
Türkiye Tors ve yildirim Füzelerini üretip Boy gösterisi yapti, acaba bunca sene icnde Türkiye Kitalar arasi Füze üretemedimi saniyorsunuz..?
Türkiye gibi Stareteji konumdaki bir ülkenin isi gücü yok da bukadar önemli bilgiyi Kamaoyundfa aciklasinda Düsmanlarimiz Rahat dursun? Hic insan bindigi dali kesermi.??
Iran diyip duruyorsunuz acaba irana Nükler teknoljiyi cidi olarak kim aktardi yada Pakistana?? Türkiyeni 50 yilik Nükler deneyimi olacakda nükler silah üretmiyecek..?
Onun icin Türkiyeye kimse Erisemiyor dimi? Bukadar Strateji konumdaki ülkeyi kim lam ak isdemez dogrumu?? ama neden ilisemiyorlar hic düsndünüzmü..
Interneten okudugunuz biligilerrle okadar Türkiyei kücmsemeyin ve Iranida okadar Büyütmeyin. Iran Türkiye ile kiyaslarsaniz iran daha yolun basinda.. neyse sizler4 internetten bilgileri emin ..

Faruk22 Ağustos 2010

Arkadaşlar bence bir çok şeyi bilmiyosunuz Ağrıda bir dağın yarılp füzelerin çıktığını bilen var mı hayır yok ben kendi gözlerimle gördüm .Yani şunu demek istiyorum Türkiyenin elindeki silahlar kimse de yok emekli bir yüzbaşı ile konuştum dedim ki Türkiyenin uçak gemisi yok adam bana güldü limanın birinde adını hatırlayamıyorum gizli bir tane uçak gemimiz duruyomuş daha çok şeyler var..

Mehmet Kaya04 Eylül 2010

Harun Türkdoğan kardeşime katılıyorum…

mehmet19 Eylül 2010

Bir ülkenin silah gücü sadece savaş alanında kullanılacak diye oluşturulmaz. Ülkenin silahlı kuvvetlerinin gücü birçok alanda eli güçlendiren ve masada halledilen işlerde koz olarak kullanılan materyallerdendir (diplomatik gücü gibi) Bu nedenle ülkeler ellerinde silahlı gücü gizlemez elbette herşey ortada olmaz ama özellikle uçak gemisi, füze, füze kalkanı, hava gücü deniz kuvvetleri gibi parametreler ortaya konur böylece ülkenin gücü karşı tarafa hissettirilir. Bu nedenle ben kesinlikle ülkemizin öyle abartıldığı gibi silahlı gücü olduğuna inanmıyorum. Biz hep uyutulmuşuz tek ortada olan asker sayımız oda ortada ben türk askerinin sadece ve sadece ölümü göze alma gücüne inanırım diğe r eğitim ve silah gücüne inanmıyorum. Ha bu arada bu millet kanının son damlasına kadar elinde ok yay olsada düşmanına boyun eğmez. En büyük gücü bu başka bir gücü yoktur. Ama bu gelecek için kötümser olduğumu göstermez. Gelecek için ışık var çünkü ülkemiz çalışmadan bir şey ollmayacağını gördü. Rekabetçi bakış açısı ortaya çıktı ve en önemlisi açık toplum haline gelmesi ile toplum her konuda söz söyler hale geldi. Bu saatten sonra bizleri yönetenler eskiden olduğu gibi laf salataları ile bizleri kandıramayacağını anladılar bundan sonra açık somut projeler çıkacaktır. Son olarak size bir kanıt vereyim. Bİz o kadar aciz kalmışız ki yeni piyade tüfeği yapıldığını bile övünerek ortaya koyuluyor. Yahu bizim G-3 lerin ne halde olduğunu daha yeni mi anladık. Piyade tüfeği ile övünen ülkenin saklayacak ve gizleyecek bir teknolojisi olamaz

Furkan8922 Eylül 2010

Üstteki çarpı butonuna basıp sayfayı kapatacaktım ama son yazılanlar sinirlerimi bozdu bende bir kaç bir şey eklemek istedim. Öncelikle eğitim durumumuzun ne denli yetersiz ve tabir-i caiz ise bozuk ve dengesiz olduğunu buna binaen havanda su dövmekte üstümüze olmadığını görmek beni şaşırtmadı.

KOMEDİ 1: Gizli uçak gemimiz varmış. Hımmmm. Uçak gemileri 1metre çapında çok küçük savaş araçlarıdır. hem uçar hemde yüzer. Batar çıkmaz. Çıkar batmaz…. Yazık!!! Kardeşimiz uçak gemilerinin saklanamayacak kadar ki devasa boyutunu bilmiyor sanırım. Yoook dahası da var yapmışız mağaraya koymuşuz. orada gizli silahmış o. Hatta ve hatta ağrıda ki bir dağdan (muhtemelen ağrı dağı!) füzeler çıkıyormuş. Vay anasını. not: Uçak gemisi var diyen garip arkadaşımıza hitaben; Uçak gemisinden kaldıracak uçağımız yok ki gemimiz olsun. Uçak gemisi yanlız gezmez onu diğer gemiler korur. Hadi o uçaklar yok onu koruyacak gemimizde yok anasını satayım.

KOMEDİ 2: Nükleer füzeler caydırıcılık için vardır. Bir ülke bunu saklamaz ki!! Yok istanbulda eskişehirde iki tane santral açmışız. Sonra burada nükleer füze üretip kapatmışız 🙂 Nükleer füzeler bellidir. Gizli kalmaz. Kesin sayısı bilinmez sadece. Varsa vardır yoksa yoktur. Bizde de yok. Daha nükleer santralini kendisi kuramayan bir ülke nükleer füze mi yapacak. Daha o nükleer başlığı km lerce uzağa atacak füzemiz yok. Yükse irtifa Savunma füzemiz yok!!! O aptal generaller siyasetle uğraşacağına bunlar ile uğraşsın biraz. Bıraksınlar 15 ay 9 ay milleti asker etmeyi de oradan gelecek gelir ile aselsan a AR-GE verilsin onlarda füze yapsın bir şey yapsın işte.

SONUÇ: İnanıyorum ki yakın zamanda 3.ve son cihan harbi çıkacak. O harpte halimiz harap! Ne kadar düzeltsen de 85 senesini ölü geçirmiş bir ülkeden konuşuyoruz burada…. Daha iç savaş falan çıkar… Bu ülkeyi bu hale getirenler utansın. Mezarlarında Rahat mılar ki?!! üffff gece gece sinirlerim bozuldu.

Dandanakan22 Eylül 2010

Öncelikle irana başarılar. İranın gelişmesi bizi de olumlu yönde etkileyecektir.
İranın kendi çabalarıyla ürettiği füzeler gerçekten büyük uğraş ve emeklerin neticesi gibi görünüyor. Ama teknoloji çok daha ileride ve bu füzeler nesil olarak ve teknoloji olarak zannedersem baya bir geride.( Mercedesin yanındaki anadol gibi) Amerika bu tip füzeleri yapalı ne sular aktı dünya da. Oyuncakçılar da gördüğümüz maket uçaklara da insansız hava aracı diyebiliriz.
Amerikanın Silah teknolojisi tüketim teknolojisinin 10 larca yıl ilersinde olduğu söyleniyor. 1930 da aya çıktı bu insanlar. cern de yapılan deneyler ne için?
bir maddenin aynı anda farklı yerde bulunabileceğini savunan bu insanlar bu yöntemle daha fazla işlem gücü elde etmeyi düşünüyorlar. En büyük güç insanı ayracalıklı yapan akıldır.
Yakıtı fazla koy menzili artsınla bu işler tam olmaz.

SOSYAL MEDYADA BİZSitemizin sosyal medya hesapları

ÖNE ÇIKAN KATEGORİLER

RASTGELE İÇERİKLER

Etkili bir İçindekiler Sayfası Hazırlamak iPhone Rehberi Android’e nasıl taşınır? Huawei B199 ve Şaşırtıcı Özellikleri Bilgisayar  Teknolojisinin Hızlı Değişimi Pluton’dan İlk Detaylar Aselsan’ın Robot Komandosu İzci

FACEBOOK'TA BİZ

Hoşgeldiniz

Alemin Teknoloji ve Tasarım Blogu || TeknoAlem.Org - Tüm Hakları Saklıdır