Kahkaha

Bayıldım

Cool

Kızgın

Mahcup

Öğretici

Şaşkın

Suskun

Tatlı

Üzgün

Süper

Facebook tan Video İndirme

Ana Sayfa » İnternet » Facebook tan Video İndirme
Facebook tan Video İndirme

Online flv converter lar ile youtube ,dailymotion gibi bilindik video sitelerinden video indirebiliyorduk.Ancak facebook videolarını indirme imkanımız yoktu.Facebooktan video indirmek için de bir mozilla firefox eklentisi bulundugunu öğrendik.Yapmanız gereken tek şey mozilla firefox kullanmak ve facebook video eklentisini entegre etmek.

Eklentiyi aşağıdaki butona tıklayıp kurun daha sonra firefoxu yeniden baslatın.

Nasıl Download ederim ?

1.Download edeceğiniz videonun altında Download yazısı çıkıyor.

2.Download yazan yere sağ tıklayıp Farklı kaydet i seçin daha sonra bilgisayarınıza indirin.

# Tavsiye : Bilgisayarınıza indirdiğiniz videonun formatını değiştirmek için Total video converter kullanabilirsiniz.

Eğer videoyu programsız indirmek isterseniz  BURAYA
tıklayın.

Facebook tan Video İndirme - Yorumlar

YORUMLARINIZI PAYLAŞIN

 

Yapılan Yorumlar

Mustafa26 Nisan 2009

Teşekkürler, işime yaradı.

ercan26 Nisan 2009

süpersin beee

emrhn27 Nisan 2009

Saolun arkadaşlar işime yaradı…

pınar27 Nisan 2009

YAA CİDDEN KARA KARA DÜŞÜNÜYODUM NASIL BİLGİSAYARIMA KAYDEDERİM DİYE BU EKLENTİ ÇOK İYİ OLDU =)=)=)))

BayramPaSHa28 Nisan 2009

Sa Yhaa Ben bunu indirDim mozilladan qirdim Face video üstüne tıkladım farklı kaydet dedim masaüstüne yükledi Sonra Bunu ne windows media playerde acıor ne de mp4 vcl de de acmıor Yardım edermisin

Levent01 Mayıs 2009

Videoyu hangi formatta indirdirmiş olduğununuzu yazarsanız player ve converter konusunda yardımcı olabilirim.

sinem-4405 Mayıs 2009

yaa arkdsLar bn ypmdm inDrdm ama farklı kaydet fLn cıkmıo

Levent05 Mayıs 2009

Mozilla firefox internet tarayıcısı kullanmalısınız.Mozilla Firefox yükledikten sonra eklentiyi kurun mozilla firefox ile girdiğininiz web sitelerindeki videoları indirebilirsiniz.

sinem-4405 Mayıs 2009

tmmda indrdm bn ama yüklenmioku bu!

sinem-4405 Mayıs 2009

yaa yardm edrsnz cok sfer oLcaq

sinem-4405 Mayıs 2009

bi yardm arkdsLar mozilla firefox var bnde saten!

rumuzsuz10 Mayıs 2009

abi süpersiniz yha emege saygı

necip18 Mayıs 2009

ya indirdim video yu ama değişik format izleyemiyorum klibi convert programındanda çeviremiyorum değişik fikri olan varmı acaba?????

necip18 Mayıs 2009

ya bide indirdiğimde video.php formatında indiriyo

bende video.flv yapıyom yine çalmıyo

fatih20 Mayıs 2009

ne diem size süpersiniz walla..!!

Anonim23 Mayıs 2009

[…] Online flv converter lar ile youtube ,dallymotion gibi bilindik video sitelerinden video indirebiliyorduk.Ancak facebook videolar

ufuk24 Mayıs 2009

Süpersiniz Teknoalem.org Facebooktan video indirme konusunda bana yardımcı olduğunuz için çok teşekkür ederim.

Ber30 Mayıs 2009

1) Mozilla firefox indir.
2) Greasemonkey eklentisi bu adresten eklenebilir http://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/748 bu adrese tıklayıp eklentiyi kurduktan sonra firefox u yeniden başlat demelisiniz yeniden başlattıktan sonra sağ alt köşede bir maymun ikonu çıkıyor.
3) Bundan sonra greasemonkey kurulumunu yapmalısınız ki onuda bu adresten yapabilirsiniz http://static.kursatsenturk.com/web/js/facebookvideo.user.js
4) Çıkan penceredeki kurulumu gerçekleştirmek için “yükle” butonuna tıklayıp kurulumu tamamlıyorsunuz kurulum tamamlandığında sayfanın sağ alt köşesinde maymun ikonunun yanında facebooktan video indir yazısı çıktığında facebooka girip videolarınızı indirebilirsiniz bu arada yazdığım adresler bana ait değil (Reklam sanılsın istemem 🙂 )

uqur31 Mayıs 2009

Çok teşekkürler eyw. saolun…

çağrı önay05 Haziran 2009

arkadaşlar faceden almak istedğim bi video var nasıl alablirim yardımcı olablirmisiniz?

cansu06 Haziran 2009

bende kurdum çalışıyo ama sadece müziği indiriyor videosu yokk ne yapmam gerekir

Th4NoW08 Haziran 2009

çok güzel bir paylaşım netde çare tükenmez hiç bir zaman:D (y)

bozo08 Haziran 2009

Allah razı olsun yaww sızden

Okan09 Haziran 2009

Yha beyler bu programda 30 days felan dio onu nasıl çözebilirim ???

Elif26 Haziran 2009

Ya şu firefoxu nasıl yeniden başlatacağız? Acil yardım… Firefox nasıl yeniden başlatılır ?

Levent26 Haziran 2009

Firefox sekmelerinden herbirini kapatıp Mozilla fifox simgesine tıklayarak yeniden başlatabilirsiniz.

Hellboy3501 Temmuz 2009

Çok saolun be valla işe yarıo çok saol…

Tenkyu06 Temmuz 2009

Herhangi bir eklenti yada program kurmaya gerek kalmadan yehha org dan indirebiliyorum.Sizinde bilginiz olsun.

Hakan07 Temmuz 2009

Tamam da arkadaşlar video eklentisini nasıl entegre edicez bilen mail atsın.

Hatice13 Temmuz 2009

Bende yükledim hersey tamam ama farklı kaydet cıkmıyo quıck time prog. oldugu halde quıck time satın almanız gerekli diyor yardmcı olurmusunz nolur cok önemli 🙁

bilal24 Temmuz 2009

ya bı ben yapamadım yha nolur bana da anlatın olmuoo

tolga günyaktı30 Ağustos 2009

valla süpersin çok işme yaradı allah razı olsun

Duman05 Eylül 2009

Çok teşekkür ederim ama bunun firefox 3.5 için olanı var mı ?

Orhan22 Ağustos 2010

Teşekkürler teknoalem.org …

Sezer28 Ağustos 2010

Video indirmek istiyorum ama olmuyor.

Nr grcn01 Eylül 2010

Ben videoyu görüntülü olarak indirmek istiyorum yardımcı olursanız sevinirim.

ismail20 Eylül 2010

Add to Firefox yazısı çıkmıyo ilgilenirmisiniz yoksa ben mi bnulamadım ?

Emre26 Ekim 2010

Hiç bir şeye gerek yok yükle İnternet Downoad Manager’i bak keyfine.

Yusuf03 Temmuz 2011

Nereye tıklayıp indircez yardım edin

SOSYAL MEDYADA BİZSitemizin sosyal medya hesapları

ÖNE ÇIKAN KATEGORİLER

RASTGELE İÇERİKLER

Türk Mucitleri ve Yaptıkları icatlar Uçak Modernizasyonu Nasıl Yapılır ? Serveti Fünun Şiirinin Özellikleri İlköğretim Performans Ödevi Konuları Gmail’de Spam Engelleme İşlemi Nasıl Yapılır Laptop Pili Şarj Ömrü Nasıl Uzatılır?

FACEBOOK'TA BİZ

Hoşgeldiniz

Alemin Teknoloji ve Tasarım Blogu || TeknoAlem.Org - Tüm Hakları Saklıdır